#adidas x Fortnite
Wejście marki do świata gamingu w Polsce
Naszym zadaniem było dotarcie do fanów gamingu i Fortnite oraz zbudowanie wśród nich świadomości o nowym produkcie marki adidas. Jednocześnie było to wejście marki do świata gamingu w Polsce. Dzięki wykorzystaniu specjalnych kontrolerów gamerzy YoshihitoMayoshe i Jacob – w naturalny sposób zaprezentowali produkt, nie odrywając się od gry, a my zadbaliśmy o to, żeby fani i cały kraj dowiedział się o tej współpracy!
W kampanii łącznie pojawiły się dwa filmy na YouTube oraz dodatkowe publikacje na Instagramie twórców. Yoshi i Jacob stanęli przed nie lada wyzwaniem – mieli za zadanie zagrać w Fortnite przy użyciu swoich… stóp! “Będziecie strzelać za pomocą prawej stopy, a skakać przy użyciu lewej” – usłyszeli na początku challengu, a potem było już tylko coraz bardziej… ekscytująco! Na filmie, oprócz ekranu z postacią gamera, pojawił się także dodatkowy ekran pokazujący ruchy stóp i jednocześnie eksponujący buty od adidas.
750 000 WYŚWIETLEŃ
Materiały zostały obejrzane łącznie ponad 750 000 razy! Niecodzienna kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem. Można powiedzieć – wywróciła na chwilę gamingowego YouTube’a do góry nogami!