#LEGO Adults Welcome
Promocja zestawów Lego dla dorosłych!
Myślicie, że najsłynniejsze klocki świata to zabawki tylko dla dzieci? Nic bardziej mylnego! Legendarna duńska firma troszczy się także o swoich starszych klientów, rozwijając specjalne zestawy z linii Lego® Adults Welcome.
Na zbudowanie tych modeli, stworzonych nawet z kilku tysięcy elementów, potrzeba kilku godzin – i nie jest to przypadek. Lego® nie tylko rozbudza wspomnienia z dzieciństwa, ale przede wszystkim relaksuje, pozwala się odstresować i tworzy niepowtarzalną okazję do spędzenia czasu razem.
Wspólnie postanowiliśmy przedstawić linię Adults Welcome społeczności internetowej i zainspirować widzów do podarowania zestawów Lego® w formie świątecznych prezentów.
Do udziału w kampanii zaprosiliśmy 8 internetowych twórców z zupełnie różnych światów – to m.in. związany z motoryzacją Wrapster, zapalony kibic Footroll, znana wszystkim wizażystkom Red Lipstick Monster czy sneakerowy freak – Instabaks. Do tego internetowe ekspertki od wnętrz – Nasze Poddasze i Jedyny Taki Domek, celebrujący roślinny tryb życia Barcelasz i dzieląca się swoim lifestyle’em Lisie Piekło.
Znając tematykę kanałów i styl życia twórców, marka Lego® przygotowała dla nich dedykowane upominki – zestawy Lego® Adults Welcome, które odpowiadały ich pasjom i zainteresowaniom.
Twórcy przygotowali dla marki obszerne relacje z budowania modeli w formie różnorodnych, angażujących formatów. Konstrukcje Lego® stały się elementem wystroju wnętrz, sposobem na nudę i długie oczekiwanie, a także okazją do tego, by porozmawiać z widzami o codziennym stresie i napięciu oraz sposobach na to, jak złapać oddech i zadbać o mindfullness.
Ponad 500
tys. odsłon
Ponad 80
tys. polubień
Ponad 4 tys.
komentarzy
Dzięki naszej pomocy w ciągu zaledwie miesiąca zestawy Lego® pojawiły się łącznie w 17 lokowaniach na YouTube i Instagramie, notując grubo ponad pół miliona odsłon! Oto, jak wyglądały dokładne wyniki:
- Stworzone formaty: 3 x YouTube | 6 x IG Post | 7 x IG Stories | 1 x FB Post
- Łączna liczba odsłon: 537 530
- Łączna liczba polubień: 81 018
- Łączna liczba komentarzy: 4 145
Materiały przygotowane przez twórców szybko zdobyły sympatię i uznanie widzów, którzy wrócili do własnych wspomnień związanych z marką Lego® i chętnie dzielili się nimi w komentarzach. Budowane w ten sposób zaangażowanie było dodatkową stymulacją zasięgu organicznego, dzięki czemu cele ustalone na początku kampanii zostały zrealizowane z ponad 20% nadwyżką.